შეფასების რუბრიკები
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება– განვითარების შეფასების
რუბრიკები
(ავტორი მ.ბარტელი)
კატეგორია
|
მასწავლებელი:––––––––––––––––
მოსწავლე:–––––––––––––––––––––
აღწერა:
|
კომენტარი
|
||
კარგი
|
საშუალო
|
საჭიროებს გაუმჯობესებას
|
||
ზრდა, სიხალე და გაუმჯობესება
|
შეესაბამება თუ არა ეს ნამუშევარი იმავე მოსწავლის წინა ნამუშევარს?
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მეტი გრძნობა და გამომსახველობა?
|
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მასში მეტი ნააზრევი?
|
|
|
|
|
ჩანს თუ არა მასში მეტი ოსტატობა?
|
|
|
|
|
შემოქმედებითობა და მოულოდნელი აღმოჩენები
|
რამდენად ორიგინალური, ინოვაციური და თამამია ნამუშევარი?
|
|
|
|
ჩანს თუ არა ზრდა ან რაიმე ცვლილება იგივე მოსწავლის წინა ნამუშევართან
შედარებით?
|
|
|
|
|
დავალების შესრულება
|
რამდენად კარგადაა ნამუშევარში გადაჭრილი დავალებაში მოცემული პრობლემა?
|
|
|
|
თუ მოსწავლის ნამუშევარი არ ითვალისწინებს მოცემული დავალების პირობებს
და სხვადასხვაგვარადაა გადაწყვეტილი, ჰქონდა თუ არა მოსწავლეს ამისთვის სერიოზული
მიზეზი?
|
|
|
|
|
გულმოდგინება
|
ნამუშევრის სტილი სწორად და გააზრებულადაა შერჩეული და მისი შესრულება
სათანადო დონეზეა.
|
|
|
|
ზედმეტად არ ჩქარობს ნამუშევრის დასრულებას, მაგრამ ყურადღებას აქცევს
მის ხარისხს.
|
|
|
|
|
თანამშრომლობა
|
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან; ყურადღებიანია სხვების მიმართ
დისკუსიების მსვლელობისას; ეხმარება მეგობრებს, მაგრამ არ ასრულებს სამუშაოს მათ
მაგივრად.
|
|
|
|
უსვამს თუ არა მეგობრებს კარგ შეკითხვებს?
|
|
|
|
|
სამუშაო ჩვევები
|
ბოლომდე არსულებს თუ არა სამუშაოს?
|
|
|
|
ესაუბრება თუ არა თანაკლასელებს სამუშაოს შესახებ და არა სხვა თემებზე?
|
|
|
|
|
ხელოვნების პრინციპები და ელემენტები
|
ეძებს თუ არა ხელოვნების პრინციპების გამოყენების და კომპოზიციური გადაწყვეტის
სხვადასხვა გზებს ხელოვნების ელემენტების მაქსიმალური გამომსახველობის მისაღწევად?
|
|
|
|
ცდილობს თუ არა ერთიანობისა და მრავალფეროვნების მიღწევას დასამახსოვრებელი
ნამუშევრის შექმნის მიზნით?
|
|
|
|
შემოქმედებითი პროცესის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დონე4
|
დონე3
|
დონე2
|
დონე1
|
იკვლევს და ავითარებს იდეებს
|
მუდმივად იკვლევს ან/და ავითარებს ორიგინალურ იდეებს ინოვაციური გზით.
|
ხშირად იკვლევს ან სთავაზობს იდეებს და შეუძლია იდეის განვითარება მისი
საწყისი ფორმის შემდგომ.
|
ზოგჯერ იკვლევს ან სთავაზობს იდეებს, მაგრამ უჭირს იდეის განვითარება.
|
იშვიათად სთავაზობს ან ავითარებს იდეას.
|
ავლენს ტექნიკურ ოსტატობას და მასალის/იარაღების გამოყენების სტრატეგიებს.
|
უმეტესად იყენებს შესაფერის და გამომსახველ ტექნიკურ საშუალებებს.
|
რეგულარულად მუშაობს უნარებისა და ტექნიკების გასაუმჯობესებ–
ლად.
|
ბევრ სფეროში ჩანს ტექნიკის ფლობისა და უნარების ნაკლებობა.
|
უნარებისა და ტექნიკის ფლობის დაბალი დონე.
|
ავლენს პრობლემათა გადაჭრის უნარს.
|
ხშირად ავლენს პრობლემათა ეფექტიანად გადაჭრის უნარს, სთავაზობს ალტერნატივებს
ან ინოვაციურ გადაწყვეტილებებს.
|
პრობლემათა ეფექტიანად გადაჭრის საშუალო დონის უნარი. ზოგჯერ სთავაზობს
გადაწყვეტი – ლებებს...
|
პრობლემათა ეფექტიანად გადაჭრის მინიმალური უნარი. უჭირს მრავალი პრობლემის
გადაწყვეტა...
|
პრობლემათა გადაჭრის არაეფექტიანი უნარი. ყოველთვის ეყრდნობა სხვებს
პრობლემის გადაჭრის საკითხში.
|
მუშაობს დამოუკიდებლად
|
თვით– მოტივირებულია და მუშაობს დამოუკიდებლად უმაღლეს დონეზე.
|
საჭიროებს ნაწილობრივ მითითებას მაგრამ მუშაობს დამოუკიდებ– ლად.
|
იშვიათად მუშაობს დამოუკიდებ– ლად.
|
არასდროს მუშაობს დამ– ოუკიდებლად საჭიროებს მუდმივ ხელმძღვანე– ლობას
და დახმარებას.
|
ავლენს ორგანიზებულობის უნარს
|
უმეტესწილად ავლენს უმაღლესი დონის ორგანიზებულობას
|
ძირითადად, ორგანიზებულია მაგრამ ზოგჯერ ავლენს არაორ– განიზებულობას
|
იშვიათად არის ორგანიზებუ– ლი მაგრამ პერიოდულად ცდილობს ორგანიზებუ–
ლობს გამოვლენას.
|
არ ცდილობს, იყოს ორგანი– ზებული და ყოველთვის საჭიროებს შეხსენებას
და ხელმძღვნელ– ობას.
|
თანამშრომლობს სხვებთან ჯგუფის მიზნების მისაღწევად.
|
ვლენს ლიდერობის მუდმივ უნარს და საჭიროების შემთხვევაში იყენებს მას.
|
უმეტეს შემთხვევაში სთავაზობს იდეებს და თანამშრომლობს სხვებთან.
|
ჯგუფური მუშაობის დროს იშვიათად სთავაზობს იდეებს ან გადაწყვეტილ– ებებს.
|
არ მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში.
|
იყენებს რეფლექსური აზროვნების უნარს
|
შემოქმედებითი პროცესის დროს ყოველთვის იყენებს რეფლექსურ აზროვნებას.
|
შემოქმედებითი პროცესის დროს ზოგჯერ იყენებს რეფლექსურ აზროვნებას.
|
შემოქმედებითი პროცესის დროს იშვიათად იყენებს რეფლექსიურ აზროვნებას.
|
შემოქმედებ– ითი პროცესის დროს არ იყენებს რეფლექსურ აზროვნებას.
|
კოლაჟი (შეფასების რუბრიკა)
კატეგორია
|
4
|
3
|
2
|
1
|
საერთო შთაბეჭდილება
|
კოლაჟი სრულად გადმოსცემს ავტორის მიერ კოლაჟის თემის გაგებას და გამოხატავს
იდეას ნათლად და შემოქმედე– ბითად.
|
კოლაჟი გადმოსცემს ავტორის მიერ კოლაჟის თემის გაგების ზოგიერთ ასპექტს.
|
კოლაჟი გამოსახავს თემასთან დაკავშირებულ სიტყვებსა და გამოსახულებებს,
მაგრამ ვერ გამოხატავს ავტორის იდეას ან გადმოსცემს მა ზოგადად.
|
კოლაჟი ვერ გამოხატავს ადეკვატურად ავტორის მიერ თემის გაგებას.
|
გაფორმება
|
გამოყენებული გამოსახულებები გამოჭრილია შესაფერის ზომაზე და საინტერესო
ფორმისაა, კარგადაა განლაგებული, ზოგი –წინ და ზოგი– უკან. ყურადღება ექცევა კოლაჟზე
ნახატების განლაგების წონასწორობას.
|
გამოყენებული გამოსახულებები გამოჭრილია შესაფერის ზომაზე და საინტერესო
ფორმისაა, კარგადაა განლაგებული, ზოგი –წინ და ზოგი– უკან. კოლაჟზე ნახატების განლაგება
არ არის ბოლომდე გაწონასწორებ– ლი.
|
გამოყენებული გამოსახულებები შესაფერისი ზომისა და ფორმისაა, მაგრამ
ელემენტების განლაგება ნაკლებად მიმზიდველია. იგრძნობა ელემენტების განლაგების ნაკლებ–
გააზრებულობა.
|
გამოყენებული ნახატები არაა შემოჭრილი და არ აქვს შესაფერისი ზომა და
ფორმა. კოლაჟის გაფორმება გაუაზრებელია.
|
ტექნიკური გადაწყვეტა.
|
იგრძნობა სერიოზული ყურადღება კოლაჟის გადაწყვეტისად– მი, იგი უაღრესად
მიმზიდველია აგების, გაფორმებისა და შესრულების ოსტატობის თვალსაზრისით.
|
იგრძნობა ყურადღება კოლაჟის გადაწყვეტისად– მი, იგი მიმზიდველია აგების,
გაფორმებისა და შესრულების ოსტატობის თვალსაზრისით.
|
იგრძნობა ერთგვარი ყურადღება კოლაჟის გადაწყვეტისად– მი. იგი მისაღებად
გამოიყურება, მაგრამ შესრულება ნაწილობრივ უწესრიგოა.
|
კოლაჟი დაუდევრადაა შესრულებული. იგი ძალზე უწესრიგოა და ძალიან სუსტადაა
გადაწყვეტილი. იგი არ გამოიყურება მიმზიდველად.
|
კომიქსის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
საბაზო
|
კარგი
|
სანიმუშო
|
ამბის კონცეპტუალური იდეა:
|
ამბავი ეყრდნობა ცხოვრებისეულ გამოცდილებას და ძირითადად, კარგადაა დაგეგმილი.
გამოყენებულაი ვიზუალური სიმბოლოები.
|
ამბავი სეიცავს სხადასხვა შინაარსობრივ შრეს და კარგადაა დაგეგმილი.
|
ამბავი კარგადაა დაგეგმილი და მისი კონცეპტუალური იდეა ნათელია კომიქსის
შექმნის მთელი პროცესის განმავლობაში– ჩანაფიქრის გააზრებიდან ნამუსევრის დასრულებამდე.
ამბავი შეიცავს დრამატულ მოქმედებას, იუმორს ან იდუმალების ელემენტს, რაც იწვევს
მაყურებლის ინტერესს. გამოყენებულია ვიზუალური მეტაფორები.
|
ხატვის უნარები:
|
ხატვის სტილი შეეფერება იდეას.
|
შინაარსი წარმატებით გადმოიცემა შერჩეული ხატვის სტილით, იქნება ეს რეპრეზენტაციული,
პირობითი თუ აბსტრაქტული სტილი. დახატული პერსონაჟი წარწერასთან საინტერესო კავშირის
შექმნას უწყობს ხელს.
|
ნახატის სტილი, ხელნაწერი ტექსტი და დატუშვის თავისებურებები ხელს უწყობს
ამბის კონცეპტუალური იდეის გამოვლენას. მოძრაობის მიმართულების ხაზები აცოცხლებს
ნახატის ხასიათს. შინაარსი წარმატებით გადმოიცემა შერჩეული ხატვის სტილით, იქნება
ეს რეპრეზენტაციული, პირობითი თუ აბტრაქტული სტილი ნახატისა და ხელნაწერის ურთიერთკავშირი
მეტად საინტერესო, დინამიკურ შეხამებას ქმნის.
|
ოსტატობა:
|
ნახატი აკურატულადაა შესრულებული ფურცელი არ არის გახეული.
|
ნახატი ძირითადად აკურატულადაა შესრულებული. ყველა ნახატები და ტექსტები
დასრულებულია.
|
ნახატი სუფთად და აკურატულადაა შესრულებული. კომიქსს დასრულებული, დამუშავებული
სახე აქვს.
|
გადაწყვეტა:
|
ხელოვნების ზოგიერთი ელემენტი და პრინციპი შედეგიანადაა გამოყენებული
საინტერესო კომპოზიციის შესაქმნელად. ნამუშევრის გადაწყვეტა შეესაბამება თხრობით
ტიპს.
|
შედეგიანად არის გამოყენებული ხელოვნების ზოგიერთი ელემენტი და პრინციპი
საინტერესო კომპოზიციის შესაქმნელად. კომპოზიცია ხელს უწყობს მაყურებელს, სწორად
წაიკითხოს ამბავი.
|
წინა და უკანა პლანი ერთნაირად მნიშვნელოვანია და საინტერესო ერთიანობას
ქმნის. კომპოზიცია მთლიანობაში, ცალკეული ნახატები და სათაური დინამიურ შთაბეჭდილებას
ქმნის. კომიქსი ისეთნაირადაა აგებული, რომ მაყურებელის თვალი სწორი თანმიმდევრობით
აღიქვამს ამბავს.
|
შემოქმედებითობა:
|
ამ ნამუშევარში ზოგი რამ საინტერესოა. ელემენტი გამოყენებულია ახლებურად
და საინტერესოდ.
|
ნამუშევარს ახასიათებს მეტად საინტერესო თვისებები, რომლებიც იზიდავს
მაყურებლის თვალს. კარგადაა გამოყენებული ცარიელი ადგილები, რაც მნახველის წარმოსახვის
გააქტიურებას უწყობს ხელს.
|
ამ ნამუშევარში ბევრი სიახლეა. მრავალი ელემენტი ახლებურად, შესაფერისად
და საინტერესოდაა გამოყენებული. კარგადაა გამოყენებული ცარიელი ადგილები რაც მნახველის
წარმოსახვის გააქტიურებას უწყობს ხელს.
|
თარიღი:
|
ინფორმაციის მოძიების შეფასება
|
|||
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||
ინფორმაციის წყაროების არჩევა
0–3
|
მოძიებული ინფორმაციის კვლევის მიზანთან შესაბამისობა
0–4
|
მოძიებული ინფორმაციის ორგანიზება
0–3
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
დისკუსიის შეფასების კითხვარი
თარიღი:––––––––––––––––––––––––––––––––––
სახელები:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სადისკუსიო თემა:––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ზოგჯერ
|
შენიშვნები
|
დისკუსიის პროცესში ყველა მონაწილეობდა, გამოთქვამდა აზრს და ასაბუთებდა.
|
|
|
|
|
ჯგუფი მეგობრულად იყო განწყობილი, მონაწილეები ერთმანეთს მხარს უჭერდნენ.
|
|
|
|
|
ჯგუფის წევრები ხშირად სვამდნენ შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად და
დისკუსიის პროცესის სრულყოფისთვის
|
|
|
|
|
დისკუსია ჯგუფში თემას არ გაცილებია.
|
|
|
|
|
ჯგუფი კონსტრუქცული იყო, აკრიტიკებდა მოსაზრებას და არა პიროვნებას.
|
|
|
|
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
პრობლემა რამდენად აქტუალურია და რამდენად ცხადად არის ეს დასაბუთებული
|
|
|
|
მიზანი რამდენად კონკრეტული, მიღწევადი, ნათელი და გაზომვადია.
|
|
|
|
ამოცანები რამდენად შეესაბამება თითოეული ამოცანა პროექტის მიზანს
|
|
|
|
განხორციელების გზები, რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას, რამდენად
რაციონალურია და პრაქტიკული, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა ფუნქციები
გადანაწილებული ჯგუფის წევრებს შორის.
|
|
|
|
შედეგი, რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა და რამდენად შეესაბამება
მიზანს
|
|
|
|
რესურსები, რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა არის საჭირო პროექტით
გათვალისწინებულ საქმიანობისათვის.
|
|
|
|
რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი (თანმიმდევრობა), ლაკონური
და მარტივი ენა.
|
|
|
|
თარიღი:
|
ხელოვნების ნიმუშის ანალიზის შეფასება
ხელოვნების ნიმუში:
ავტორი:
|
|||
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
აღწერს ნამუშევარს
0–3
|
აანალიზებს კომპოზიციას და მხატვრულ– გამომსახველობით საშუალებებს
0–3
|
ასაბუთებს საკუთარ ინტერპრეტაციას
0–4
|
ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა
10
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
საპრეზენტაციო უნარების შეფასება
პრეზენტაციის სახეობა : მოხსენება– რეფერატი
საპრეზენტაციო უნარების შეფასება
პრეზენტაციის სახეობა: მოხსენება– რეფერატი
თარიღი:
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||
მოსწავლის სახელი,
გვარი
|
სათქმელის ნათლად
და გასაგებად გადმოცემა, კონტაქტი აუდიტორიასთან
|
თვალსაჩინოებისა
და ტექნიკური საშუალებების გამიყენება
|
კითხვებზე ადეკვატური
პასუხის გაცემა
|
ქულათა მაქსიმალური
რაოდენობა
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
პრაქტიკული სამუშაოს(ნამუშევრის)
შეფასება
სამუშაოს(ნამუშევრის)
სახეობა:– ნატურმორტი
მასალა: ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
თარიღი:
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||||
მოსწავლის
სახელი, გვარი
|
კომპოზიცია
რამდენად ახერხებს დასახატი ობიექტების სასურათე სიბრტყეზე
კომპოზიციურ განაწილებას( კომპოზიციური ბალანსის დაცვას და ა.შ.)
და ურთიერთ თანაფარდობის გადმოცემას.
0–2
|
ფორმა/
მოცულობა
რამდენად იცავს საგნის პროპორციებს და რამდენად ახერხებს
მათი მოცულობის გადმოცემას შუქ–ჩრდილის საშუალებით
0–2
|
ფერი
რამდენად შეესატყვისება ფერთა გამა დასახატ ობიექტებს,
ან რამდენად შემოქმედებ–ითად არის გადაწყვეტილი ფერის ამოცანა ნამუშევარში
0–2
|
ფაქტურა
რამდენად ახერხებს დასახატი ობიექტების (საგნების,
დრაპირების, ქსოვილის) ფაქტურის გადმოცემას
0–2
|
სივრცე
რამდენად ახერხებს სივრცის ეფექტის შექმნას (წინა
პლანი, შუა პლანი, უკანა პლანი, ფონი)
0–2
|
შემაჯამებელი
ქულა
10
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
ჰოლისტური შეფასების სქემა
თარიღი:
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
მოსწავლე დავალების მოთხოვნას პასუხობს სრულად. აზრი მკაფიოდ და თანმიმდევრუ–ლად
არის გადმოცემული. გრამატიკა და ლექსიკა მოთხოვნის შესაბამისია. შეცდომების რაოდენობა
უმნიშვნელოა.
9–10
|
დავალების მოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ. აზრი თანმიმ– დევრულად მხოლოდ
ზოგ შემთხვევაშია გადმოცემული. გრამატიკა დ ლექსიკა მოთხოვნაზე მარტივია. შეცდომების
რაოდენობა ზოგ შემთხვევაში ხელს უშლის აზრის გაგებას.
7–8
|
დავალების მოთხოვნას პასუხობს მცირედ. აზრის გაგება ჭირს. გრამატიკული
და ლექსიკური შეცდომები არის წინადადებების უმეტესობაში.
5–6
|
ნაწერი დავალებას არ პასუხობს, ან აზრის გაგება შეუძლებელია, ან ფურცელი
ცარიელია.
0–4
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
შეფასების რუბრიკა შემაჯამებელი განმსაზღვრელი შეფასებისთვის
თარიღი:––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
მოსწავლის სახელი, გვარი:––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
პირადი მიდგომები და პროექტის შემუშავებისას გაწეული ძალისხმევა (ჩადებული
ინვესტიციები)
|
||
რესურსების მოძიება
|
1.პროექტის თემატიკასთან დაკავშირებული წყაროებისა და
დოკუმენტების.
2. მოპოვებულ ინფორმაციათა სათანადო დამუშავება
(გადარჩევა და გაანალიზება)
|
|
მიდგომები
|
1.სიუჟეტის შესაფერისი მიდგომების გამოყენება
3.დღიურის ხარისხი
4.სამუშაოს დაგეგმვა
|
|
საგნობრივი შინაარსი
|
ცოდნისა და უნარების მისადაგებულად გამოყენება.
|
|
შეტანილი წვლილი კოლექტიურ მუშაობაში
|
1.ინიციატივის და პასუხისმგებლობის აღების უნარი.
2.გუნდურ მუშაობაზე ზრუნვა
|
|
საბოლოო პროდუქტი
|
||
პროდუქტი
|
1.პროდუქტის და მისი ფორმის შესაბამისობა მოცემულ სიუჟეტთან მიმართებაში
2.შემოქმედებითობა
3.რუდუნება
4.სისრულე
|
|
ანგარიში
|
განვლილი გზის სრულად წარმოდგენა
|
|
ზეპირი გამოსვლა
|
||
ზეპირი გამოსვლა
|
1.გაკეთებული არჩევანის დასაბუთება
2.დასმულ კითხვებზე რეაგირება
3.პროექტის განხორციელებისას შეძენილი ცოდნის ხარისხი
4.მეტყველების ხარისხი
|
|
პრაქტიკული სამუშაოს (ნამუშევრის) შეფასება
ნამუშევრის სახეობა:
თარიღი:
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
ორგანიზებულობა (დროის ლიმიტის დაცვა, საჭირო აღჭურვილობის ქონა)
0–1
|
მასალის, ტექნიკის და მხატვრულ– გამომსახველობითი
საშუალებების ფლობა
0–3
|
შემოქმედებითობა ანუ რამდენად ეფექტურად იყენებს ტექნიკას, მასალას და
მხატვრულ– გამომსახველობით ხერხებს ჩანაფიქრის გადმოსაცემად
0–4
|
თანამშრომლობა ჯგუფური მუშაობის დროს
0–2
|
ჯამური ქულა
10
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment